Z vključitvijo v organiziran odvoz odpadkov se zavedam svoje odgovornosti do skupnosti, narave in prihodnjih generacij. Z vključitvijo v organiziran odvoz odpadkov poskrbim za svoje odpadke.

Kako se vključiti v odvoz odpadkov

Vsak posameznik je odgovoren za odpadke, ki jih ustvari. Skladno z občinskim odlokom se morajo v sistem ravnanja z odpadki vključiti vsi lastniki, uporabniki, upravljavci stanovanjskih, počitniških, poslovnih, apartmajskih in industrijskih objektov, ne glede na stalno ali začasno prebivališče ali sedež.

Pomembno – prijava naj bo pravočasna:

Pred vselitvijo v stanovanjsko hišo, večstanovanjsko stavbo ali objekt za občasno bivanje (vikend), oziroma pred pričetkom opravljanja dejavnosti, je potrebno poskrbeti za prijavo v sistem ravnanja z odpadki. Prav tako je potrebno pravočasno javiti vsako spremembo, ki vpliva na odvoz odpadkov in obračun storitev (15 dni pred nastankom spremembe). Le tako vam bomo lahko pravočasno zagotovili potrebne zabojnike in poskrbeli za odvoz odpadkov.

Gospodinjstva

Vsakdo, ki prebiva na območju občin Sežana, Divača, Komen in Hrpelje-Kozina, ne glede na stalno ali začasno bivanje, se mora vključiti v odvoz odpadkov. Prijava je potrebna ob vselitvi, priselitvi ali rojstvu. Delno oprostitev plačila storitev imajo le dijaki in študenti, ki za čas šolanja/študija bivajo izven našega oskrbovalnega območja in so nastanjeni v dijaških ali študentskih domovih (to dokazujejo z potrdilom o šolanji/študiju in potrdilom o začasnem bivanju).

Povzročitelj odpadkov iz gospodinjstva izpolni prijavni ali odjavni obrazec, s katerim sporoči število članov gospodinjstva. Obračun storitev se izvede za vse člane gospodinjstva, ne glede na starost. Računi se izdajajo vsaka dva meseca za obdobje preteklih dveh mesecev.

Pripadajoč zabojnik glede na število članov gospodinjstva:

do 4 osebe – 120 L
5 do 8 oseb – 240 L
Za številčnejša gospodinjstva, večstanovanjske stavbe in bloke pa kombinacijo zabojnikov velikosti 1100 L, 660 L, 240 L in 120 L. Zabojniki se praznijo vsake 4 tedne po letnem urniku.

Zabojnike priskrbimo mi, vi jih uporabljate. Če se zabojnik med uporabo poškoduje ali postane dotrajan, vam ga brezplačno nadomestimo.

Za morebitne večje količine odpadkov zaradi otroških plenic ali plenic odraslih oseb, lahko zaprosite za večji zabojnik. To storite prek obrazca Prijava večje količine odpadkov. Storitev ni dodatno zaračunana.

Občasne nastanitve – Vikendi

Odvoz odpadkov je treba urediti tudi za objekte, namenjene občasnemu bivanju (vikendi). Lastniki izpolnijo obrazec za prijavo/odjavo v odvoz odpadkov in označijo, da gre za občasno bivanje. Obračun storitev se izvede za 1 osebo. Račun se izda enkrat letno, običajno v poletnih mesecih, za celotno leto.

Poslovni uporabniki

V odvoz odpadkov se mora vključiti vsakdo, ki s svojo dejavnostjo povzroča odpadke: podjetja, s.p.-ji, lokali, ustanove, trgovine, društva, turistični ponudniki, organizatorji prireditev itd. Poslovni subjekti izpolnijo pristopni obrazec za poslovne subjekte, kar je osnova za sklenitev pogodbe o odvozu odpadkov. Prijavo je potrebno urediti pred pričetkom izvajanja dejavnosti oziroma nastajanjem odpadkov.

Organizatorji prireditev

Organizatorji prireditev se morajo o načinu zbiranja in odvozu odpadkov s prireditve dogovoriti pred samo prireditvijo, preko obrazca “Oprema in odvoz odpadkov s prireditve”. Potrebne zabojnike zagotovi Komunala Sežana d.d. Obračun storitev se izvede po dejansko nastalih količinah odpadkov po prireditvi.

Izvajalci gradbenih del

V odvoz komunalnih odpadkov se morajo vključiti tudi vsi izvajalci na gradbiščih. Prijavite se preko obrazca “Odvoz odpadkov – pristopni obrazec poslovni subjekti”. Komunala Sežana lahko poskrbi za odvoz odpadkov na gradbišču ali za prevzem odpadkov na CERO Sežana. Za večja gradbišča je predvidena sklenitev pogodbe, za manjša zadostuje pisna naročilnica.

Sobodajalci

Tudi vsi sobodajalci in ponudniki prenočitvenih zmogljivosti se morajo vključiti v sistem odvoza odpadkov s prijavo preko obrazca. S sobodajalci se sklene pogodba, obračun pa se izvede na podlagi dejanskega števila nočitev preteklega leta. Račun se izda v začetku leta za preteklo obdobje.

Uradne ure za stranke

Ponedeljek in petek:
8.00 – 11.00

Sreda:
8.00 – 11.00, 13.00 – 15.00

Petek:
8.00 – 11.00

Prijavna/odjavna služba za gospodinjstva in naročila odvoza kosovnih odpadkov

Irena Vatovec

+386 5 73 11 245+386 65 560 405irena.vatovec@komunala-sezana.si

Splošne informacije o ravnanju z odpadki, prijavna/odjavna služba za poslovne uporabnike

Tamara Peroša

+386 5 73 11 240+386 65 560 406tamara.perosa@komunala-sezana.si

Delovodja sektorja odpadki

Davor Mihelj

+386 41 688 625davor.mihelj@komunala-sezana.si

Vodja enote gospodarskih javnih služb

Vlasta Kukanja

+386 5 731 12 48+386 41 617 370vlasta.kukanja@komunala-sezana.si

Dežurstvo ravnanja z odpadki

Dežurna številka

+386 41 688 625
Vrni se na predhodno stran